Torsdag

publicerat i Allmänt;
Arbetsdagen flög fram innan jag åkte för att hämta Hugo hem till oss. Men märkte att han fått utslag lite här och där i form av vattenfyllda blåsor så vi misstänker vattkoppor. Han har prickar fram på magen, höfterna, ryggen och några i ansiktet samt fortfarande 39 graders feber. Känns oerhört tungt att lämna honom hemma två veckor och åka iväg när han är så sjuk.. Men jag vet att han har det bra hos sin pappa och alla andra runt omkring❤️
Vi har iallafall ätit middag, sett lite tv och lekt med play doh innan han fick gå och sova. Får se hur länge han sover i sin egen säng inatt.. han sover ju rätt oroligt nu. Men det gör mig ingenting, behöver han närhet och trygghet är han alltid välkommen❤️
 
Annars så är jag snart färdigpackad. Tror jag har fått med mig allt kag behöver och kanske lite till. Känslan av att h glömt något hemma infinner sig dock alltid. Har aldrig varit såhär långt ifrån Hugo och så länge så det kommer verkligen att bli en utmaning för mig. Samtidigt som jag verkligen ska passa på att bara läka på insidan dessa veckor. Så välbehövligt och min själ behöver detta. Tror vi kommer ha det så bra.
Nu väntar myskväll med Simon, en bra film och lite massage. Han kommer förhoppningsvis också klara sig rätt bra när jag är borta! 
Tänker att imorgon blir det en riktig mysmorgon och ska bara ligga och prata med Hugo tills skjutsen är här! Då flyger vi till Stockholm, väntar några timmar och sen lyfter vi mot Thailand, yaay.
 
 

Kommentera inlägget här :